28december,

Heeeeeeeeeeeeej..
blev att åka ner på stan och möta min syster systerdotter och sandra efter ett tag
mötte ja bästavän i södertull, blev att gå lite på stan och sådära mötte desse efter
ett tag också, nu har ja det mesta avklarat till nyår skönt..
efter stan drog jag och josse hem till mig fixa våra naglar och sådära franskmanikyr.
eller jag köpte lösnaglar och sådära, mycket fiiint..
drog till hh en stund också var där en stund sedan drog vi in till ida efter ett tag drog
josse hem så gick ja o gabriella en liten promenad i navestad sen drog ja också hem.

puss på dagen ! <3

 
 sådära blev resultatet !                             jag och bääästavään ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0