Söndaaag :)

Som sagt skön dag måste jag säga..
firade lite morsdag , åt lite tårta och så, sen kom jennie också eftersom vi skulle ta oss en promenad till hageby , Robin och Desse hängde också med , Handlade lite smått sådär på willys, imorn ska jag träna lite och sola hoppas bara på att det blir fint väder annars drar jag och solar solarium..
och jag vill bara ha sommarlov nu nu nu , är så trött på skolan så det finns inte alltså , uuush.. men är ju inte så värst långt kvar nu.
Ska snacka lite med folket på msn nu ,  sen ska ja duscha och sooova , är rätt så trött faktikst och ja ska ju upp skaplig imorgon eftersom det är skola -.- ..
Det var allt för mig Puusss  :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0