Fredag.

Var hemma hos desse , Vi fixade oss lite och så. Pratade med Jennie på msn så hon kom också..
så satt vi och prata om vad vi skulle göra , alla var riktigt trötta , så vi kom fram till att vi skulle ha film kväll.
så vi tog en promenad till hageby och köpte en massa mys , Alltså godis.
sen på vägen hem gick vi förbi jennie och hämtade tre filmer som vi skulle se.
när vi kom hem till mig satte vi på Patrik 1,5 jag och desse hade inte sätt den men det hade jennie.
Efter den filmen var slut så kom robin hem också , Så då satte vi på en skräckisfilm ,  besatt hette den riktigt bra faktiskt men läskig , klockan barka mot 3 så jennie vandra hem och desse och robin sov , så jag städa undan lite grann och sen knocka jag också , :)  Puss på den här dagen <333

Här kommer lite bilder :)
Jennie jag och desse !



Jennie och Desse Bästaa är ni ! <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0