Segt..

Vakna kl 7 något ,riktigt skönt väder måste jag säga sol och allt det gör nästan hela dagen lyckad. Gick upp fixade mig lite grann och åt lite , sedan åkte jag till skolan börja ju 8 :10 , Segt alltså, när ja kommer till skolan så va klassen stängd så dom måste åkt någonstans , aja satte mig i C kapprummet och vänta på tilda tills hon slutade sin lektion, så gick dom ut och rökte så ja hängde med sen bad jag min kära mor hämta mig
eftersom jag tydligen inte har några lektioner..
Aja ska vila lite nu sen får ja se om det blir att åka ner till stan någoting , Blir iallfall att vara med bästaste jennie och desse idag , KulKul :D. Får se om det kanske blir skärblacka eller om det blir att festa , Aja skriver mer om dagen seenaree Puss sakna mig inte för mycke nu :) <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0