Stan...

Åkte ner på stan mötte Jennie Frida Desse o Sara. Det var marknadsafton rätt så mycket rea och så :).
Köpte två linnen och en tunika jätte jätte fina thihi :D
vi var ett litet gäng som gick på stan men sedan skulle desse och sara gå och käka , då fortsatte jennie ja och frida gå på stan ett tag.
Efter ett tag gick vi till mcdonalds och köpte glass , frida åkte hem så jag och jennie gick dit..
Efter vi variit där så tog vi bussen hem till mig :).




Efter stan åkte jag och jennie hem till mig, satt och prata lite och så :) Efter ett tag kom desse också..
Så vi planera att åka och handla lite på netto hahah , så vi bad mamma skjutsa oss dit.
handlade lite godis och så såg vi en cykel inne i netto så vi tog en cykel tur :D ! haha..

Jenniiiee          
                    



videon från netto :D hahhaha jennies konsiga ljud hon gör islutet HAHA !  Bästa är du gumman !
 

Jätte rolig dag måste jag säga ! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0