11november,

hej hej hej hej ! :D
lite kort om dagen, blev ingen skola idag heller orkade verkligen inte gå
var hur trött som helst stängde till och med av väckarklockan isömn,
så vakna runt 13.40 eller något, gick upp duscha och fixade mig lite grann,
sen hängde jag med mami och handla lite sådära, sedan hem och sådära
sen gick vi ner till carina som fyller år idag GRATTIS..
efter det så åkte jag mamma syster och svägerska och handla litegrann
på netto, sedan åkte vi hem igen så kom josse efter ett tag sedan kom
även ida, så satt och snacka lite grann hemma hos mig och tog de lungt,
sedan runt halv 9 kvart i 9 tog ja och josse bussen till hageby ida drog
hem var lite gránn i hh och sådära tog de lungt, sen runt 20 i 10-10 så tog
jag bussen hemåt, nu sitter jag här och gör typ ingenting skriver blogg oh
snackar med folket på msn, ska väl snart ta mig en dusch och sedan sova
eller något, är hur trött som helst. Aja imorgon blir det skolan iallafall börjar
halv 9 och slutar 11 och det är ju skönt !:D  aja droppar nog ett inlägg imorn
Puss på er :* <3<3<3<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0