22november..

Heeeeeeej !
lite kort om helgen dåå !

lördag ; vakna runt halv 1 eller något, gick upp duscha och börja sminka mig
och sådära.. sen fira vi min bror som har fyllt år blev mat och tårta och massor
med gott, hiihi.. sen blev de att fixa sig lite till platta håret och sminka mig oså..
sen blev de att möta josse och sedan dra oss mot ektorp hem till lolle där det
var lite fest sådära blev att dricka och sådära roligt, haha mår väl inte så jätte bra
idag kan man säga lite bakis är man nog iaf, drog hem
runt 2 mami hämta mig i
lidl i ektorp, sen somna direkt när ja kom hem..
Söndag;  Vakna runt 2 gick upp käka frukost och såära, sen blev det att åka handla
med mami, nu är man hemma och ska väl börja fixa mig lite sådära snart sen blir
det träffa josse ida och kanske anneli :) kul kul..  droppar nog ett inlägg sen senare
ikväll pussheeej :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0