alexsandra är tillbaka !

heej allt bra med alla?  ;D
har inte haft någon lust att blogga, så det var ju liksom länge sen ja skrev,
så tänkte att ja kunde skriva några rader.
vakna runt 11 tiden idag minns inte riktigt, gick upp min syster var förbi på
besök också, så fika lite med henne och mamma med kaffe och mackor haha..
sen börja jag fixa mig lite smått, orkade inte gå till skolan idag för ja somna inte
förens halv 5 imorse kunde verkligen inte sova.
så tog mig en dusch sen platta håret och sminka mig och sisådära, får se vad
som händer idag ska träffa josse sen blir väl hageby hh eller något sånt som
märks :p. har inte så mycket mer och skriva droppar kanske ett inlägg sen ikv
om ja har någon lust. Puss på er :* <3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0