Brevet upp till himlen,..

mormor, jag saknar dig ja känner mer och mer ett stort tomrum i mitt hjärta.
att det är någon som fattas i mitt liv, jag vill ha tillbaka dig här hos mig, du
betydde riktigt riktigt mycket för mig mormor, jag vill att du ska komma tillbaka
till oss.. vi åkte förbi där du bodde för några dagar sen, det kändes helt fel,
det är redan en ny familj som har flyttat in i din lägenhet, man såg julstjärnor i
fönstrena och allting det känns jätte konstigt att veta att det inte är du som bor
där längre att det är någon annan, ja kan komma på ibland att det var
länge sen ja var hos dig om ja skulle gå och hälsa på dig men sen kommer jag
på mig själv att du inte finns mera.. jag saknar diig mormor, och jag vet att du
finns här någonstans ibland oss. Kommer ihåg alla fina minnen med dig, när vi
var små så lekte du alltid med oss och när du var barnvakt åt oss så satt vi i
ditt kök och spela kort finns i sjön körde vi nästan jämt och sen när du lärde mig
att lägga pasians, och på sommrarna när du kom hem till oss och fika och julafton
när hela släkten kommer och nu kommer det vara någon som fattas och det är du
du lämna ett stort tomrum efter dig mormor, men ja kommer ihåg när du alltid sa
att du trodde på ett liv efter döden eller att det iallafall finns något där på andra
sidan och jag hoppas att du har det bra nu, och har träffat morfar och alla andra.
Och jag hoppas du hörde dom sista orden jag sa till dig när du hade gått bort..
jag kommer aldrig glömma dig mormor du betyder massor för mig och jag älskar
dig över hela mitt hjärta min ängel..

Vila i frid himmlens vackraste ängel 18/9-09 datumet då gud tog hem dig då gud
öppnade portarna till himlens palats för dig.. jag älskar dig min ängel <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0