Rest in peace mormor !

jag saknar dig riktigt mycket finner inga ord hur mycket jag saknar dig.

har nu själv börjat inse mer och mer att du inte finns mera,

att jag aldrig mer kommer få träffa dig krama dig eller höra din röst

höra dig säga mitt namn kommer aldrig mera bli så,

det känns så himla svårt, du betyder riktigt mycket för mig du är en

del av mig, det känns som den delen är helt borta, att en del av mig

har försvunnit, men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i mina

tankar. Idag var din födelse dag du skulle bli 87 år men du hann aldrig bli

det innan gud tog hem dig, ;( jag hoppas du har det bra på andra sidan

och att du har träffat morfar och alla andra.

Jag älskar dig mormor, Vänta på mig för en dag kommer vi ses igen ! :(:(<3<3



Vila i frid min ängel !

18/9-09 då gud tog hem dig ! :'(:'(:'(<3<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0