1 oktober,

Ny månad och nya bekymmer som man brukar säga..

Heej mina kära bloggläsare allt bra med er?
idag hade man studiedag så underbart skönt och sova ut,
vakna runt halv två, hängde med mami och handla,
sen när ja kom hem så hängde jag med hem till desse var
tvungen och låna hennes platt tång för min har råkat gå
sönder (AA). så fixade mig lite dära, sen hem så kom josse
till mig så åkte vi till hageby för desse skulle köpa hårfärg,
sen åkte vi hem till mig åt lite och sådära, sen kom ida över
också, så satt vi och snacka efter ett litet tag kom även
gabriella, så åkte vi till hagebyhus och träffa juan och chato
kuuuwl, Så gick vi till mc och tog en fika, chato bjöd oss på
oboy så snäll han är visst ? :)..
mami hämta mig och josse så skjutsa vi josse till ektorp och
nu är jag hemma ska tvätta av mig sminket och duscha snart,
sen ska jag sova för imorgon är det skola plus det är fredag
så skönt, och klockan är ändå 23.15 så börjar känna mig rätt
så trötter..
börjar halv 9 imorgon så lite sovmorgon har man ju, men har
inte så speciellt mycket mer och skriva så droppar nog ett inlägg
imorgon om ja hinner, Pussheeej :* <33333

Droppar en överbra låt här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0