12oktober.

Hejhejhej allt bra med alla ? :)

idag har man inte gjort alls mycket, blev skolan börja 10.10 skönt med sovmorgon,
råka komma lite sent försovde mig, men det var nog ingen större fara, hade två
lektioner idag skönt det..
åkte till stan med josse direkt efter skolan köpte skor och så, mötte även lieo hihi,
kuul kuul, efter ett tag tog ja och josse bussen hem till mig gick förbi min syster
satt där och snacka ett tag, höll på och somna flera gånger är så otroligt trött seegt.
sen gick vi hem till mig, hängde med mami till netto och handla lite grann.
när vi kom hem så kom sonny och heidi till mig satt och snacka med dom lite grann
kul kul, sen gick dom då fixa josse och jag oss, sminka oss och sådära, så tog vi
bussen till hageby, haha när vi var halvägs så sa jag till josse faan vi måste av haha
josse ba noo asså man såg på henne att hon typ ville slå ihjäl mig eller något, men
ja glömde faktiskt min mobil hemma så var verkligen tvungen och åka hem och hämta
den, för utan mobilen kan man bara inte vara erkänn ? :)
aja sen drog vi till hh iallfall var där lite träffa folket, kom hem runt 10 någon gång..
nu sitter jag här och ska duscha nu när som sen ska jag sova, är så trött så det finns
inte haha, man hör kudden skrika mitt namn hahaha nerå :P..
men men kanske droppar något inlägg imorgon sånt som märks puss oh godnatt på er
gullungaar ! :) <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0