23oktober..

hejhej allt bra med alla ? :)
har inte skrivit blogg på ett bra tag, så kännde att det var dags, har haft så mycket
omkring mig och sådära, så har inte haft så mycket tid och skriva..

lite kort om dagen ;
men idag blev det skolan och så, började halv 9 och sluta 11 sköööönt,
och plus är det lov nu också riktigt skönt måste jag säga, efter skolan blev
det hem och sådära, josse hängde också med, blev att ta en promenad
med min lilla hund, sen hem och fixa oss sen drog vi ut, stack till hageby
träffade folket, kuwl kuwl.
nu är jag hemma små pratar lite med folket på msn oså, ska snart upp och
kolla film med mami, sen blire sova är hur trött som helst..
men kanske släpper ett inlägg imorgon får se,, pussheej :* <33

släpper två höst bild häära..




josefine landquist bästavään !         gizmoo och jaag ! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0