25oktober..

heej heejj allt bra med alla ?:D..
har inte varit så bra på uppdatering skärpning de lovar jag..

vakna runt 13.00 idag, så har man slutat och röka också så duktigt av mig
eller hur, har iallafall hållt mig sen igår så det är ju bra det..
åkte ner och mötte josse vid 7 halv 8 så åkte vi till hageby var där lite grann
sen drog vi hem till mig för ja skulle äta och fixa lite, var hemma hos mig lite
tog det lungt.. tog en promenad med hunden sen åkte jag och josse till hageby
igen drog till MC donalds där chato juan robin steffi alex och dom var, satt och
snacka lite grann med dom, sen följde dom mig t bussen och nu är jag hemma
ska snart tvätta bort sminket sen duscha och sova är rätt så trött..

lite bilder från kvällen,

Josefine bästavään ! :D <3                     Juaaan :D <3
 
Alex & Steff :D <33                                Juan och Chatoo :D <33
 
 

Droppar nog ett inlägg imorgon puss och godnatt på er ! :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0