28oktober..

Hej hej allt bra med alla? :D. .
idag har man väll inte gjort så speciellt mycket vakna typ vid 7 imorse
av att mamma frågade om ja kunde hänga med och skjutsa min bror till
jobbet så klädde på mig och sådära och hängde med, sen när vi kom hem
så tog vi en promenad med hunden fett kallt ute är det ush ush,
sen när vi kom hem så gick ja vila ett tag men råka somna och vakna halv
två haha sovit bort hela dagen kanske? :p  haha men det gör ju inte så mycke
eftersom vi har lov och så och då ska man ju sova ut..
nu är klockan snart 5 ska börja fixa mig och sådära snart josse kommer till mig
när som också, sen blire väl hageby och träffa folket alltid lika kul ! :D.
men men måste dra mig nu pussheeej ! :D <<3<3<3<3

 
droppar två gamla bilder hära också !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0