5 oktober.

Hej har inte skrivit här på ett par dagar, men har inte suttit så speciellt
mycket vid datorn.
kan berätta lite grann om lördagen och sådära, firade systerdotter som
fyllde 9år, josse hängde också med dit.
sen efter det så åkte jag och josse till hageby så mötte vi juan chato alex
och två till minns inte va dom hette så tillbringa resten av lördagen med
dom, :)  igår hängde jag med mamma till mormors lägenhet, så började
vi rensa ut en massa kläder och skor och sådära det kändes riktigt svårt
om ja ska vara ärlig, saknar henne riktigt mycket, har nog inte själv insett
att hon är borta känns som ja lever i en marddröm..
efter vi varit i lägenheten åkte jag och mamma och handla och så, sen hem
så kom josse till mig sen gick ja och josse och mötte chato och robin vid
korven sen vandra vi vidare hem till juan och kolla film, riktigt lyckad helg
måste jag säga, Puss på den ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0