6oktober..

hejheejhej, allt bra med alla ? :)
blev skolan och sådära idag börja halv 9 sjukt segt, hade verkligen ingen
lust med skolan idag asso men josse tvinga mig haha ringde mig typ 10gr
och bomba mig med sms, haha hade 30 missade sms när ja vakna xd
åkte till skolan runt halv 9 försovde "mig" hahaha, så kom till andra lektionen
hade engelska sen matte, sen åkte jag hem efter lunch josse hängde också
med satt och snacka lite och åt choklad bollar gott va?.
senare sen så åkte josse hem hon skulle fixa lite grejer så hängde jag med mami
till min mormors lägenhet var där en stund sen så gick jag och mötte josse i statiol
i ektorp, så tog vi bussen ner till stan och mötte chato myggan och tyo, så åkte vi
bussen tillsammas chato och dom hoppa av vid hageby och ja och josse fortsatte
till navestad, mötte även marie carolina carin och carro fan saknar dom dära
nöötterna :o.. snacka lite grann med dom sen gick ja och josse hem till mig fixa
oss litegrann sen tog vi bussen till gårn, var lite med folket dära, kul kul.
ska nu snart stänga av datorn sedan ta mig en dusch och sen sova är hur trött som
helst, men men de va lite om dagen har inte så mycke mer och skriva, Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0