9oktober..

Hejhejhej, har inte skrivit på ett tag kanske daxx nu ! :P
idag blev det skolan och sådära, mötte josse isöder imorse så åkte vi tillsammans
till skolan börja halv 9 hade två lektioner sen sluta jag klockan 11, så åkte ja och
josse hem till mig och sådär, blev och käka och lite så sen kom även desse pesse,
satt och snacka litegrann med henne också, nu har vi precis fixat oss ska nu ner
till desse hon står och tjatar här brevid mig, hahaah.
blir och dra till gårn kl 7 och kolla när fabbe dansar sen blire troligtvis ektorp..
men men får väll se vad som händer droppar ett inlägg sen senare elle imorgon.
Pussheeej :* <333

 
jag och josse,                                            desse och jag !

BÄSTA ÄR NI <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0