13september

Hejhejhej,
vakna runt 15.00 tiden sovit bort hela dagen jag vet men så skööönt och sova
haha, men gick upp gjorde iordning frukost satte mig vid datorn ett litet tag
sedan ringde gabriella och frågade vad jag gjorde oså, så kom hon över till mig
så tog vi en cigg, efter ett litet tag kom josse också, så satt vi bara hemma hos
mig och snackade och lite så, vid 19.00 någongång så tog jag och josse bussen
till ektorp mötte emelie så satt vi lite vid video och luffa lite sen drog vi oss mot
skolan där vi mötte robin harri och några, sen följde dom mig till lidl där mami
hämta mig. när jag kom hem så tog jag en promenad med jennie som jag inte
träffat på ett jävla bra tag, så vi gick runt lite här inavestad gick till ok också för
hon skulle köpa något, nu är jag hemma sitter och snackar lite med johnny och
tilda på msn, ska snart ta mig en dusch och sedan soova känner jag, imorgon
har jag iallafall sovmorgon tills 10.10 hur skönt som helst kan ja lova.
men men kanske droppar ett inlägg sen innan ja ska sova, Pusshej :* <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0