13september.

dålig uppdatering skärpning alexsandra ! :)
allt bra med alla?  :) med mig är det faktiskt rätt okej lite trött bara.

kan berätta lite grann om gårdagen, blev att dra och kolla när tobbe sjöng riktigt
duktig är han måste jag säga. kika deras myspace 
http://www.myspace.com/faroutswe.
Ja efter vi varit där och kollat så tog vi bussen direkt från hageby till ektorp så drog
vi till galjeberget berget där alla satt och drack osådära, riktigt kul måste jag säga.
åkte väll hem runt 01.00 tiden.

Tillbaka till idag då, vaknade väl runt 2 tiden sovit bort hela dagen men det var de värt
och plus att det är helg och då ska man sova länge, aja gick upp och duscha sedan åkte
vi och hälsade på min mormor, det är inte så speciellt okej med henne kan jag säga usha
usha hoppas allt blir bra bara.
var där till ungefär 18.00 sedan åkte jag hem josse kom till mig så gick vi hem till gabriella
satt där ett tag och snackade och drack lite kaffe, sen gick ja och josse hem till mig hängde
med min mamma så köpte vi pizza och sådära, hem och käka sedan hem till gabriella igen
så fixade vi oss och så sen drog vi oss neråt mot stan träffade lite folk,
Och flumma som f*n sen hämta mamma oss istan sen och så skjutsa vi
hem josse till ektorp så åkte vi hemåt mot navestad sen jag och gabriella tog oss en promenad
här inavestad lite, helt dött var det. men men har inte så speciellt mycket och skriva ska väll sitta
vid datorn ett tag till sen ska ja tvätta av mig sminket och sedan soova.
men men droppar nog ett inlägg imorgon eller idag blir det ju eftersom
klockan är över 00.00 men men puss och godnatt på er ! :* <3<3<3<3<3

DROPPAR EN SNYGG BILD PÅ MIG SJÄLV HÄR ! HAHA NOOT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0