20september

Hej allt bra med alla ?
lite kort om min dag då, har inte gjort så speciellt mycket vakna runt 15.00
av att min hund kom in och bet mig :p lite trög sådär men över söt är han
min lilla bebiis. Sen hängde jag med mamma och handla lite grann i netto,
Sen hem en sväng sen så gick jag och mötte josse vid bussen, så har varit
med josse och gabriella näst intill hela dagen vi har väl inte gjort så speciellt
mycket bara suttit hemma hos mig och tagit det lungt och snackat skönt det
också.. kan berätta lite om gårdagen också, blev att vara med josse så åkte
vi till ektorp och mötte ida och anneli så var vi lite där satt mest och snacka
och sådär finns ju inte så speciellt mycket och göra..
men men ska nu snart ta mig en dusch och sedan sova är hur trött som helst.
plus att det är skola imorgon fast har sovmorgon till 10.10 skönt det, kort dag.
men men droppar kanske ett inlägg imorgon, Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0