22.18

Heeejsaan, allt bra med alla ?
idag har jag inte gjort så speciellt mycket, hängde med mami och handla förut,
åkte bara hem och lämnade varorna och hämta hunden sedan åkte vi till min
mormor, har inte träffat henne på ett bra tag över en månad om inte mer ush
dåligt samvete får jag..
Såg inte ut som mormor när jag kom alltså hon har sjunkit ihop så mycket, men
hon har ju varit sjuk och sådära så det har ju sin orsak..
kom väll hem där ifrån vid 7 halv 8 gick till heidi typ direkt skulle hämta mitt skärp
ja glömt där, aja blev ju stanna där ett tag och snacka och sådära..
aja nu är ja hemma iallafall ska snart börja göra mig iordning för kvällen ta fram
kläder och sådära för morgondagen eftersom imorn blire skolan för min del yes
hahaha äntligen friisk !..
aja har inte så mycket mer och skriva, droppar ett inlägg imorgon Pusshej :*  <33

Droppar två bilder på mig själv hära ! ..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0