22.27

heej alla söta bloggläsare !
blev inget ektorp idag blev att vara i navestad hela dagen, skönt det också
right? var förbi gabriella en sväng förut, så hängde hon med mig och josse
ut, vi gjorde väl inte så speciellt mycket, gick till affären och köpte cola sen
gick vi och satte oss på en kulle så är det typ utsikt och sådära, Sen har det
ju varit kanon väder idag sol och allting, riktigt skönt faktiskt.
nu är jag hemma,.. josse åkte hem runt nio någon gång, ja och min mamma
följde henne till bussen för jag vågade inte gå själv (AA).
Så var det typ en as skumm person där vid bussen, asså helt konstig var han
sen efter ett tag åkte han iväg med sin bil, och josse tog bussen ner mot stan
sen när hon kommer dit till stan där hon ska byta buss så var han där han
måste ju typ förföljt bussen på något konstigt vänster asså helt äckligt så josse
bad mig ringa henne, och sådära och jag kunde inte göra något mamma kunde
inte skjutsa mig dit för min syster har bilen till jobbet asså ÅÅH katastrof men
nu är josse hemma och allt är bra., finns alltid för dig bästavännen ! <3

Aja nu ska ja snart ta mig en dusch och sedan käka sen måste jag nog sova för
ska ju upp till skolan imorgon, börjar halv 9 men ska ändå upp klockan sex för
josse ringer mig då haha får se hur det går med det men ska försöka gå upp då
iallafall ! :) men säger puss och godnatt här och nu, Tjarrå <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0