22.28

hejhejhej :)
blev att hänga med mamma till hennes kompis förut satt där och snackade lite
grann, sen ringde även heidi och bad mig komma till henne för hon behövde
hjälp med en grej, sen när ja kom så bad idioten mig att hjälpa henne med blogg
design och sådära och sen skapa blogg så gjorde det, sen hem till mammas kompis
igen satt där ett tag till kom väll hem för en stund sen var ute med hunden och så.
ska väll ta mig en dusch och sådära nu snart sedan locka mitt löshår, sen sova är
as trött får se om det blir skola för min del imorgon, heidi skulle iallafall ringa mig
kl 8 och kolla hur ja mår, mår ja bättre blire skola så HOPPAS !..
aja har inte så speciellt mycket mer och skriva så säger godnatt och sådära till alla
nu ! Pussheej :* <3<3


droppar även en överbra låt hära ! <´3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0