23 september

Hejhejhej, allt bra med alla ? :)
har inte skrivit på ett par dagar nu så de kanske är dags..
har haft så mycket just nu och mår inte ett dugg bra så aah då är
ju inte bloggen det första man tänker på right? . .
tillbaka till idag, har inte gjort så speciellt mycket vakna 07.00 gick
upp fixade mig lite grann sen tog jag bussen till södertull där jag
mötte josse, så tog vi spårvagnen tsm till skolan..
hade resurs båda lektionerna så hade bara två lektioner idag sköt det.
börja ju halv 9 och sluta 11 riktigt kort och skön dag..
käka lite och sådära iskolan sen satt och snackade lite grann me folket
sen drog jag och josse hem till mig, har väl inte gjort så mycket ba suttit
och snackat och sådära, gick förbi min syster och så också, så var vi lite
med desse kuul kuul.. nu sitter jag hära ska snart sova känner jag är hur
trött som helst plus jag ska upp halv 7 imorgon så ja kommer i tid till skolan
och allt :) .. jo det var väl allt för mig har inte så speciellt mycket mer och
skriva om, Så puss och godnatt på er alla bloggläsare :) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0