25september..

Hejhejhej,
har inte skrivit på ett tag hära nu,
kom hem för ett litet tag sen. var på fest ihageby kuwl kuwl..
sluta skolan runt 11.00 skönt och sluta tidigt måste jag säga,
börja 08.30 också så lite sovmorgon fick man ju, men försov mig
så kom till 10rasten xd..
Sen åkte ja och josse hem till mig direkt efter skolan, var lite hos
mig och sådära, sen drog vi hem till min bror för min brorsson fyllde
10 idag, Hihi stort grattis till honom ! :)
sen hem till mig och sådära fixa oss lite grann oså, sen åkte vi till
ektorp josse skulle hem en sväng sminka sig och käka,
efter vi varit där ett litet tag så drog vi till hageby där de va lite fest
som ja sa, nu är man hemma då, ska snart ta mig en dusch och
sedan krypa ner i soffan och glo en film ! :) är hur trött som helst.
men men kanske droppar ett inlägg innan ja stänger datorn,
Pusssheeej på er <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0