26september..

Hej allt bra med alla ? :)
lite kort om dagen, vaknade runt 14.30 gick ut och tog en cigg.
sen åt lite frukost sen bad min syster mig komma ner till henne
och hjälpa henne fixa håret och sådära för hon skulle på fest,
så hjälpte henne lite med det, sen hem börja göra mig ordning
platta håret sminka mig och sådära.
sen kom även josse och gabriella, så vi fixa oss tillsammans,
sen åkte jag och josse ner på stan gabriella gick hem så kom
ida så åkte vi till vilbergen där de var fest hemma hos mkk,
fast vi palla inte dra dit så drog ner på stan igen träffa emma
linus leo och någon mer, så snacka vi lite med dom, sen tog
ida bussen till ektorp och jag och josse åkte hem till mig,
satt hemma hos mig och snacka lite drack cola och åt chips
haha gott, sen vid typ halv 1, 1 så skjutsa ja och mami hem
josse, och nu är jag hemma ska snart tvätta av mig sminket
och duscha sen ska jag sova är så trött så kommer nog somna
snart haha, plus att ja ska upp skit tidigt imorgon för alla mina
syskon och syskon barn kommer på middag, kuul kuul..
men men droppar kanske ett inlägg sen senare pusshej :* <3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0