28september

Hejhejhej,
Blev skolan och sådära idag, sen åkte ja och josse hem till mig satt och kolla
på tvn och snacka, satt lite vid datorn också nolife :)  hahahaha
sen efter ett tag skulle min mamma och syster åka till kyrkogården och plantera
blommor på morfars grav, kommer några bilder här nere sen..
sen när vi kom hem igen så fixade vi oss iordning och åt lite grann sen drog vi
till hagebyhus alltså fritidsgården ihageby för er som inte vet..
var där ett litet tag sen åkte vi till navestad igen var hos mig sen kom josses
mamma och hämtade henne, så tog ja mig en dusch och lite sådära sen soov!

Pussheej : *

 
 
två foton på min morfars grav där, sen tog vi ljus där folk tänder i minnesluden
rätt fint tycker jag, känns rätt knas att veta att min mormor snart ska ligga där i
morfars grav snart, Rest In Peace, Vila ifrid himlens vackraste änglar :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0