29september

Heejhej allt bra med alla?  :)
med mig är det väl lite sådära, håller nog på och bli sjuk ont ihalsen och sådära
jobbigt uush, vakna som vanligt 06.30 kände att ja inte mådde så bra så tog en
dusch tänkte kanske blir bättre blev det de nae, så sa till mamma att ja inte
mådde så bra så gick och la mig igen och vakna 12.00, och nu så har jag precis
varit ute med hunden och sådära ska ta hand om den tills mamma kommer hem
för att hon är på begravningbyron och beställer begravnings tid till mormor jobbigt.
ska nog hjälpa mami med städningen och göra henne glad så att hon slipper tänka
på det också, josse kanske kommer hit ett tag och gör mig sällskap också men får
väl se hur det blir med det, droppar nog ett inlägg sen senare.. Pusshej på er <3



Hitta en bild på mig som ja tog för ungefär ett år sen ! :P ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0