9september.

Hejhejhej,
idag har man inte gjort så speciellt mycket som sagt skolan, sen blev det
att dra till heidi direkt efter, drack lite kaffe och småpratade lite.
sen efter jag och josse varit där så stack vi hem till mig var lite dära sen hem
till min mammas kompis för min mamma var där, blev även och dra hem till
min syster yster, haha det var ett jävla springande.
sen har vi typ bara varit ute litegrann här inavestad, har inte gjort så mycket
bara gått runt så träffade vi vikke och folket också kul kul så stog och snacka
lite grann med dom hyhy..
josse drog hem vid halv 11 någon gång då gick jag hem, ja och mamma tog
en promenad med hunden.
och nu har jag precis duschat känner mig som en helt ny och fräsh människa
haha nerå, men aah.. Rätt skön dag idag måste jag säga. Puss på den ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0