DISS till sånt folk.

vet inte riktigt vart ja ska börja men ah..
jag har tröttnat riktigt rejält på folk som inte kan komma och säga saker rakt
i ansiktet som måste gå bakom ryggen på en och snacka en massa skit,
tröttnat på det. Om folk tycker att nått är fel eller aa något sånt så varför inte
bara säga det, Det är bara falska människor som går bakom ryggen är man
en riktigt vän så kommer man och säger det face mot face och är ärlig istället.
men som sagt det finns folk till allt. Vi lever i en falsk värd och nu med tiden så
har jag lärt mig att leva med det, och jag säger inte nu att jag är
perfekt men går fan inte och snackar skit bakom ryggen utan är ärligt och säger
till om jag tycker något är fel. men som sagt det finns ju folk till allt.
DISS TILL SÅNT FOLK.. Men vet nu vilka jag kan lita på och inte och vilka jag kan
säga allting till som inte går och snackar vidare till hela norrköping.

Aja var tvungen och skriva av mig lite, Herrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0