en dag me josse och bellow.

Hejhejhej :) allt bra me alla ?
idag har man varit med gabriella och josse hela dagen hur kul som helst måste
jag säga och vi har bara varit inavestad hela dagen långt hahah !
vi har väl inte gjort något speciellt bara gått runt och snackat garvat och snackat
gamla minnen osådära..
josse åkte väll hem runt 22.00 någon gång, så jag och gabriella stack hem till mig
och satt och snackade med min mamma och hennes mamma, haha va jag garva
asså de sjukt va roliga dom är asså.
gabriella och hennes mamma gick hem runt 00.00 någon gång.
jaa och nu har jag precis duschat och sådära hur skönt som helst känner mig som
en helt ny människa haha frääsh.
sitter och snackar med josse matte och zlatan på msn nu, ska väll snart hoppa i
säng är rätt trött, men har sovmorgon imorgon till 10.10 så det är ju rätt skönt,
ska nog upp klockan 7 iallafall lika bra juu ! ;D
men men har inte så speciellt mycket och säga nu, säger godnatt och sådära nu
Pusssheeej på er <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0