en dag med josse och bellow !

Heejsan :) allt bra med er ?..

gabriella kom till mig ungefär vid halv 7 så satt vi och små prata lite
satt vid datorn lyssna på musik och sådära, sen kom även josse runt
7 tiden så gick vi till mimis gabriella skulle handla sen gick vi hem till
mig igen satt och små prata om massa minnen osv.
gick ut en sväng gabriella gick hem jag och josse tog en promenad
runt navesta, sen kom hennes mamma och hämta henne, så gick ja
hem mamma undra om ja skulle hänga med och posta ett brev nere
istan så gjorde det, sen åkte vi hem igen nu är jag hemma sitter lite
här och lyssnar på musik och pratar lite med folket på msn,
blir snart och tvätta av sig sminket och duscha sedan sussa är rätt så
trött, plus att det är skolan imorn uush hatar måndagar, men har trots
allt sovmorgon till 10.10 hur skönt som helst, så slutar jag 20 i 1 också.
får se vad som händer imorgon efterskolan om det blir och dra till
ektorp eller inte sånt som märks, men men kanske droppar ett inlägg
sen innan ja loggar ur datan :) men puss på er så länge :) <3

en ur gammal bild på bellow och mig. !  Josse och jag ! :) <3
 
Tack för att ni finns föralltid bästa vänner ! <3 älskar eeer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0