......................

Hejhejhej,
som sagt blev ingen skola idag eftersom ja är sjuk typ eller nått
ont ihalsen har ja iallfall.
gabriella kom förbi mig så satt vi och snacka lite och tog en kaffe,
så hjälpte jag mamma och städa hon blev jätte glad när hon kom
hem från begravningsbyron, sen kom josse också, så hängde vi
med mami till netto och handla haha ja och josse skulle köpa cola
haha sen håller ja iburkläsken så hade ja mina vantar på mig så
gled burken ur handen på mig så hamna den på josses fot hahah
och hon hoppa runt iaffären, så jävla kul de var asså hahahah.
sen drog vi hem till mig en snabbis sen till hagebyhus träffa juan
noe belen och carro och alla dom dära, roligt roligt..
sen kom josses mamma och hämta oss dära så skjutsa hon hem
mig hyhy.. nu är jag hemma sitter och snackar lite me folket på
msn ska nu snart ta en dusch och sedan sova skola imorgon sjukt
segt men är ledig på torsdag iallafall :)..
har inte så speciellt mycket mer och skriva, Puss och godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0