FANFANFAN..

Hej allt bra med alla ?.
med mig är det ju inte så värst bra med iallafall, är ju sjuk har väll åkt på någon
jävla influensa eller något, vakna runt 05.00 imorse av att jag hade såna jävla
hostatacker, hosta ju fyfan så ja tappa andan eller något, ushaa ushaa..
mamma ska iallafall ringa doktorn snart så vi får kolla upp det, men man får ju
inte komma om man inte har någon feber helt sjukt är det..
men men får väll hoppas det blir bättre så jag kan gå till skolan imorgon iallfall,
Saknar alla fan haha längtar till och med till skolan vad är det för fel på mig
hahaha
! men men det var väll det droppar nog ett inlägg sen senare ! Pusshej..



Ny månad nya problem. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0