Lite om dagen osådära.

Hejhejhej,
idag har man varit med josse och desse hela dagen, typ bara varit
hemma hos mig tagit det lungt lyssnat på musik och sådära..
Blev väl och dra ut en liten sväng också, gick runt lite grann här i
navestad, har både varit en rolig och mindre rolig dag..
orkar inte gå in på detaljer nu, men men har precis duschat nu och
ska väll sitta litet tag till här vid datorn, sedan blir det och sova är
rätt så trött plus att jag måste orka upp imorgon till skolan..
Börjar halv 9 och slutar 11 så det är ju rätt så skön dag iallafall.
har inte så speciellt mycket mer och skriva droppar nog ett inlägg sen
innan jag går och lägger mig, Pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0