lite !

tjeeenaa ! allt bra med alla ? :)
kvällen blev väll ändå rätt lyckad till slut, jag och josse bestämmde oss för
att dra till hageby och kolla om det fanns något folk och vara med, så fanns
det typ inga ute där heller, då så ringde vi juan men han var sjuk och ville
inte gå ut men han bad oss komma utanför honom så vi gick dit och snackade
lite grann med han och robin, Efter vi varit där så tog vi bussen till ektorp,
träffade lite folk som vi var med kuligt kuligt ! :).
har väll hänt lite grejer också under kvällen som har varit lite mindre roligt,
men tänker inte ta upp det här för ni har inte med och göra vad det handlar
om.. Nu sitter jag och snackar lite med folket på msn och dricker cola ! GOTT.
imorgon ska jag med min mamma och pappa till frissan mamma ska klippa sig
och färga håret och sådära, sedan efter det blir det att dra till min kära farmor
som jag inte träffat på år och dar känns det som nevars men några månader
sen är det nog..
men men ska vara lite social mot folket på msn nu, blir och sitta vid datorn ett
litet tag till och sedan sova för är så himlans trött och klockan är ju 02.27 så det
är väll inte så konstigt kanske.. men men Godnatt på er alla och sov gott ! Puss



JosefineLanquist Föralltid bästavän ! ovansett vad som händer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0