litegrann.

hejhejhej,
som jag skrev innan har jag varit i ektorp typ hela dagen och sådära,
vid 6 någon gång åkte jag och josse hem till mig så åt vi och lite,
sen vid 8 så åkte vi tillbax till ektorp igen drog till skolan och kollade lite
om det fanns något folk ute så mötte vi simon kim och några, satt där
och snackade ett litet tag, sen gick jag och josse och mötte ida i lidl så
drog vi till video handla lite godis och läsk haha, svullon.
sen drog ja ida och josse tillbax till skolan så kom linda och stina också,
så satt vi och pratade lite och så, no life asså sitter iskolan och luffar kuul
eller inte haha, men men kvällen blev väl ändå rätt kul till slut haha,
har inte varit på särskilt bra humör idag men de beror också på en sak,
och tänker inte ta upp det häär, men men man har ju sina dåliga dagar
right?. aja har inte så speciellt mycket mer och skriva, kanske droppar
ett inlägg sen innan ja går och lägger mig sånt som märks, så håll ett
öga ! Pusshej <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0