lördag.

hejhejhej,
vakna väll runt 10 eller något, för ja skulle hänga me mami till frisören,
hon klippte sig och färgade håret jätte fint blev det, efter vi varit dära
så gick vi upp till min farmor så hade hon lagat mat och massor så blev
att äta där och så ! GOTT min farfmor gör ju lätt godaste maten asso..
kom väll hem därifrån runt 3 tiden gick och la mig och sov sen ringde
josse och sa att hon skulle komma så ja börja fixa mig lite grann, så
drog vi över till gabriella drack lite kaffe och satt och snacka, sen fixade
vi oss lite grann runt 12 någon gång så drog vi till ektorp träffade folket
dära så var det lite fest hemma hos johnny så vi drog upp dit kul kul..
kvällen börja ju rätt bra men sluta som en katastrof men men...
det var det, har inte så mycket mer och skriva,  Pusshej :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0