Rest in peace Mormor :’( <3

Allting gick så snabbt, jag saknar dig jag vet att du finns här ibland oss någonstans även fast vi inte kan se dig, men du har det bra nu där du är och du behöver inte lida mera. Jag fick beskedet när jag var på bussen på väg upp till dig på sjukhuset, det kändes som hela min värld stanna upp, jag fick inte ut ett ord jag bara grät, När jag kommer in på ditt rum så log du där du var så fin, jag tog din hand och höll i den det kändes som jag aldrig ville släppa taget om dig, jag sa till mamma det känns som en mardröm väck mig, men nu har jag insett det var ingen dröm, jag saknar dig mormor kom tillbaka jag vill ha dig här hos mig, vill hålla om dig. Varför just dig varför just min mormor, det känns så svårt att veta att du är borta att du inte är här hos oss.  Jag vill ha dig tillbaka här du var alltid så glad och positiv du var alltid på toppen humör. Det känns svårt att jag aldrig mer kommer få se dig här. Men du har det bra där du är nu och du lider inte mera, kommer ihåg alla fina minnen med dig mormor när jag var liten och du var barnvakt mot mig, Så satt vi alltid i ditt kök och spela kort. Och när du och din syster alltid kom hem till oss på somrarna. Ingenting kommer någonsin bli som förut.


Jag saknar dig mormor och jag hoppas du hörde dom sista orden jag sa till dig. Du betyder massor för mig och en dag kommer vi att ses igen. Jag älskar dig över hela mitt hjärta.



Vila i frid 18/9-09 Då gud öppnade portarna för dig då gud tog hem himlens vackraste ängel :’(<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0