- 24 augusti ..

ojoj riktigt dålig uppdatering här känner jag, har inte haft varken ork eller lust och
sitta vid datorn, igår började skolan hade upropp klockan ett och in delade i grupper
och sådär..
idag börja jag halv ett och sluta tio i två sköönt ! kom väll hem runt halv fyra eller
något för dom har bytt ut spårvagnarna till bussar ist och hela bussarna va fulla så
blev att gå ner till stan och sedan ta 113 där ifrån, hann bara hem så åkte jag iväg
en sväng med mami, åkte även förbi min chef och prata lite.. ska upp och dricka
kaffe för känner mig riktigt seg hah ! men vi hörs kanske senare puss !



bjur på en ur snygg bild här också som heidi tog på salladsbaren ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0