- från igår till idag ..

igår blev det att fixa sig och så sedan dra sig ner på stan med gabriella träffa även emmy
tog en fika på coffie var på stan ett bra tag sedan tog vi bussen hemåt, åkte och hyrde två
filmer farsan och sedan flickan från ovan, två filmer som verkligen rekomenderas flickan
från ovan var rätt läskig om ja ska va ärlig, men gabriella sov över här iallafall efter vi sätt
dom två filmerna så satte vi på en film med jackie chan haha vi satt och dog av garv, runt
fem imorse somna vi..


idag vakna jag av att gabriella väckte mig, men trött som jag var så somna ja självklart
om, sluta med att idioten hoppa på mig haha.. så blev ingenting sova för mig så gick upp
så käka vi frukost och så, nu har jag precis fixat mig ska när som åka köpta en dator med
mami och sedan ner till min chef, efter det skjutsar dom mig till ektorp blir och träffa josse
en stund och även leio .. men vi hörs kanske senare puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0