- helgen !

riktigt seg på uppdatering känner jag, men i fredags gjorde man inte alls mycket var
iväg med syster och lite sisådär.. lördag blev det födelsedags fest hemma hos min
bästaste idisen för hon fyller 17 idag !
idag söndag har man inte gjort alls mycket tagit det lungt för det mesta lite bakis var
man ju.. runt sju någongång åkte ja ner till stan mötte leio sedan kom josse så drog
vi till mc, efter det hem till desse var där en stund sen gick vi mötte ida i söder och
gick och tog en fika på coffie, drog även förbi en sväng på utebion var inte alls kul
där så vi drog där ifrån gick med leio till ektorp, sedan kom mami och hämta mig där.
nu har jag precis kollat klart på en film minns ej vad den hette men skit bra var den
iallafall.. nu ska jag sova känner jag kan knappt hålla ögonen öppna längre haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0