- från igår till idag..

blev ingen uppdatering igår, dö stressigt hela dagen vakna av att syster ringde mig och fråga
om jag skulle med till hageby, blev en shopping tur och sedan drog vi och fika, efter det blev
det hem duscha packa ner mina grejer sedan dra till ida där ja fixa mig,efter ett tag kom angie
noe och carro börja för kröka lite.. runt elva drog vi ner mot staden men missa sista spårvagnen
så fick ta 117 till vilbergen och gå där ifrån till borgen, kom väl fram runt tolv ungefär.
riktigt riktigt lyckad kväll var det dansa sönder oss ! mami kom och hämtade mig och ida runt
tre halv fyra..
idag mådde man ju som man förtjäna, blev att åka till hageby idag också med syster och hennes
kompisar, gabriella kom även också efter en stund.. sedan blev det hem jag och gabriella drog
och köpte mat hem till henne och svulla och kolla film.. nu sitter jag här och lyssnar på musik
pratade nyss med mr ex itelefon .. ska när som hoppa in i en dusch och sedan försöka sova,
droppar ett inlägg innan jag stänger datorn .. PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0