- hissar & dissar ..


- mina vänner .. mina underbara vänner som alltid finns där och ställer upp, ni är bäst ..
ni vet vilka ni är ! Stor hiss till er..

- min familj .. min kära familj, utan er är jag ingenting .. Älskar er !

- skolan .. skolan börjar gå bättre och det känns hur skönt som helst..

- nyår .. snart är det nyår och jag lägntar som bara den ..

- allting börjar ordna upp sig och det känns skönt..

- musik .. en sak jag är beroende av en hiss till det också ..

- min kära vän gabriella, en vän som alla önskar att dom hade ! är så
glad att jag har dig ! älskar dig gumman.. stor hiss till henne !

- bussar/ spårvagnar .. när det står att bussen eller spårvagnen kommer så gör den
inte det.. och när det står att sista spårvagnen/bussen går en viss tidpunkt så har den
redan gått.. DISS PÅ DET !

- falskhet .. tex när folk går bakom ryggen och snackar en massa skit folk fattar inte
att sanningen alltid kommer fram till slut .. DISS !


- ''såkallade vänner'' .. när en man trodde var ens vän sviker en och går bakom ryggen
ae det är falskt ush på såna..

- snö&kyla .. tycker det finns tillräckligt med snö nu så det behöver inte komma mera.
och kylan dissar jag också ..

- saknaden .. hatar att sakna, hade en skit bra killkompis en gång, som ja verkligen kunde
öppna mig för och prata om allting med, och jag saknar honom! men saker och ting har
förendrats vi gick skilda vägar. och nu har vi knappt någon kontakt och det dissar jag för saknar
dig .. D.S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0