- söndag/måndag ..

igår blev det fixa iordning sig, sedan kom gabriella till mig så drog vi ner på en shopping
tur på stan, hitta lite grejer köpte en stickad tröja, ett par klackskor och sen en vit skjorta,
riktigt riktigt fint.. runt fem tiden gick vi tog en fika där vi mötte massa folk, vid sju någon
gång drog vi oss mot hageby mötte upp leio och så drog vi och köpte hårfärg, sedan vidare
till navestad hem till gabriella där vi var typ hela kvällen..


idag, vakna av att systerdotter ringde och väckte mig, blev att gå upp då brygga kaffe,
jag och mami satte oss och käka frukost och snacka lite sådär.. nu snart ska jag hoppa
in i duschen och sedan blir det ner mot stan igen .. får se vad kvällen sen har att erbjuda.
droppar ett inlägg senare sen eller imorgon pussss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0