- torsdag 30 december ..

blev att gå upp rätt så skapligt och göra sig iordning och sådär sedan åka ner på stan och
möta desse, gabriella hängde även också med, drog och käka och lite så satt och snacka
jätte trevligt faktiskt sedan blev de runt en sväng på stan desse drog efter ett tag jag och
gabriella gick och tog en fika, efter stan blev det hageby möta upp min syster, blev en runda
på hagebycentrum också.. Sen hem en snabbis sedan vidare hem till leio, efter ett tag drog
vi oss ner mot staden och mötte min kära broder sanne och alla, tog en fika satt och små
snacka lite.. Sedan iväg på party .. nu sitter jag här ska hoppa in i en dusch snart droppar
ett inlägg innan jag stänger datorn ! Puss ..


trodde kanske det var lättare en vad det var ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0