10mars..

gick upp klockan 7 ungefär, börja fixa mig och åt frukost och sådära..
hade en liten sovmorgon till 9 idag hur skönt som helst, våran skola och hagagymnasiet
hade sådär en ''må bra dag'' idag man fick välja mellan massa grejer jag och några till
valde film när mörkret faller eller något hette den en as bra film men lite psyk haha..
sluta runt halv 12 eller något åt och sådär iskolan sen tog ja canna josse och maria
spårvagnen hem ja och canna tog en runda på stan kolla lite, sen kom hennes pappa och
hämta oss och så skjutsa dom hem mig, stog och snacka me ida en stund nyss också.
nu sitter jag här får se litegrann vad som händer idag, sånt som märks skriver sen elle nått.


två bilder på mig och ange från igår skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0