11mars.

sjukt dålig uppdatering, men har vart så mycket nu och har verkligen inte
orkat blogga eller suttit vid datorn över huvudtaget.. men ska bättra mig de lovar jag..
blev ingen skola för mig idag mådde inte så bra..
men vakna runt elva gick upp då gick hem till mammas kompis där mamma och syster
var satt och fika och prata, efter ett tag mötte jag ida så satt vi och snacka och sådär
kul kul.. Sen hem fixa mig och sådära hängde med mami och handla sen hem.. Sen
drog ja ut och mötte ida johanna och bästavännis stog och snacka ett tag sen drog jag
och bästavän till heidi och sen blev de hageby där vi var hela kvällen,.. men droppar
ett inlägg imorgon.. puss !



ja och bästavän, är sjukt glad att jag har dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0