Norrköping, Falska jävla stad..

asså nu för tiden kan man inte lita på någon om man säger en sak till någon
så går sen och säger saken vidare.. Asså det är sjukt så falska folk
kan vara är så trött på det här, och sen att man upptäcker att en man litar på
till hundra procent är en utav dom falskaste jävlarna uush fyfan vad ja hatar
visst folk.. man kan helt enkelt inte lita på någon.. Jag har mina som ja kan lita
på som ja kan berätta exakt allting till, och dom vet vilka dom är..

folk fattar ju inte om man snackar skit om någon så kommer alltid sanningen fram
islutänden folk är så jävla äckligt skabbigt falska...


dra åt helvete seriöst du är den äckligaste människan i mina ögon
just nu, hur kunde ja lita på dig, hur kunde ja kalla dig min vän ?
du är den falskaste utav dom alla asså seriöst att du inte skämms..
äckligt skabbigt uush...

(tvungen och skriva av mig lite..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0